Kundecenter - Vi står klar til at hjælpe dig!
Har du brug for hjælp?
Info & Vilkår
Kundeservice
Få svar på dine spørgsmål
Hjælp til dit køb
E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630
Hjælp efter dit køb
E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630
Åbningstider
Mandag - fredag kl. 8.00-17.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Bankoplysninger
SE-nr.: 40620559
Bank: Skjern bank
Reg.: 7780
Konto: 6210652
Swift: SKJBDK22
IBAN: DK2177800006210652
Adresse
Murergrej.dk ApS
Sønderfenne 10, Jels
DK-6630 Rødding
CVR. nr. 40620559
Info & Vilkår
Kundeservice
Få svar på dine spørgsmål
Hjælp til dit køb
E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630
Hjælp efter dit køb
E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630
Åbningstider
Mandag - fredag kl. 8.00-17.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Bankoplysninger
SE-nr.: 40620559
Bank: Sjern bank
Reg.: 7780
Konto: 6210652
Swift: SKJBDK22
IBAN: DK2177800006210652
Adresse
Murergrej.dk ApS
Sønderfenne 10, Jels
DK-6630 Rødding
CVR. nr. 40620559
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål under FAQ (Ofte stillede spørgsmål), er du velkommen til, at skrive en mail til kundeservice.
Ønsker du, at reklamere over en vare, du har købt via vores hjemmeside, bedes du skrive hvilken vare det vedrører, samt hvilket ordrenummer varen er købt på. Du vil derefter blive kontaktet af vores kundeservice og få oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
Alle henvendelser vedr. varereklamation købt i en af vores fysiske butik, bedes rettet til butikken.
Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser indenfor 3 hverdage.
Murergrej.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
Ring til
vores kundeservice
Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning
Chat med
vores kundeservice
Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål under FAQ (Ofte stillede spørgsmål), er du velkommen til, at skrive en mail til kundeservice.
Ønsker du, at reklamere over en vare, du har købt via vores hjemmeside, bedes du skrive hvilken vare det vedrører, samt hvilket ordrenummer varen er købt på. Du vil derefter blive kontaktet af vores kundeservice og få oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
Alle henvendelser vedr. varereklamation købt i en af vores fysiske butik, bedes rettet til butikken.
Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser indenfor 1-2 hverdage, men i enkelte tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.
Murergrej.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
Chat med
vores kundeservice
Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning
Ring til
vores kundeservice
Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning