kundecenter

Har du brug for hjælp?

kundecenter

Har du brug for hjælp?

Info & Vilkår

Kundeservice

svar på dine spørgsmål

Hjælp til dit køb

E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630

Hjælp efter dit køb

E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630

Åbningstider

Mandag - fredag kl. 8.00-17.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

Bankoplysninger

SE-nr.:  40620559
Bank: Skjern bank
Reg.: 7780
Konto: 6210652
Swift: SKJBDK22
IBAN: DK2177800006210652

Adresse

Murergrej.dk ApS
Sønderfenne 10, Jels
DK-6630 Rødding
CVR. nr. 40620559

Info & Vilkår

Kundeservice

svar på dine spørgsmål

Hjælp til dit køb

E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630

Hjælp efter dit køb

E-mail: info@murergrej.dk
Telefon: 72606630

Åbningstider

Mandag - fredag kl. 8.00-17.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

Bankoplysninger

SE-nr.:  40620559
Bank: Sjern bank
Reg.: 7780
Konto: 6210652
Swift: SKJBDK22
IBAN: DK2177800006210652

Adresse

Murergrej.dk ApS
Sønderfenne 10, Jels
DK-6630 Rødding
CVR. nr. 40620559

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål under FAQ (Ofte stillede spørgsmål), er du velkommen til, at skrive en mail til kundeservice.

Ønsker du, at reklamere over en vare, du har købt via vores hjemmeside, bedes du skrive hvilken vare det vedrører, samt hvilket ordrenummer varen er købt på. Du vil derefter blive kontaktet af vores kundeservice og få oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.

Alle henvendelser vedr. varereklamation købt i en af vores fysiske butik, bedes rettet til butikken.
Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser indenfor 1-2 hverdage, men i enkelte tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.

Murergrej.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Kontakt os
Skriv til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.
Ring til vores kundeservice

Ring til
vores kundeservice

Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning

Chat med vores kundeservice

Chat med
vores kundeservice

Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål under FAQ (Ofte stillede spørgsmål), er du velkommen til, at skrive en mail til kundeservice.

Ønsker du, at reklamere over en vare, du har købt via vores hjemmeside, bedes du skrive hvilken vare det vedrører, samt hvilket ordrenummer varen er købt på. Du vil derefter blive kontaktet af vores kundeservice og få oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.

Alle henvendelser vedr. varereklamation købt i en af vores fysiske butik, bedes rettet til butikken.
Vi bestræber os på, at besvare alle henvendelser indenfor 1-2 hverdage, men i enkelte tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.

Murergrej.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Chat med vores kundeservice

Chat med
vores kundeservice

Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning

Ring til vores kundeservice

Ring til
vores kundeservice

Vi sidder alle hverdage fra kl.08.00 - 17.00
klar til at hjælpe dig med hjælp og rådgivning

Kontakt os
Skriv til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Her finder du vores butik